Monday, November 30, 2009

Hari terakhir



Salam.

Kalau bawak anak-anak bercuti, mandi-manda di Pantai Merdeka, jangan lupa perhati banner di atas.

Lepas Pekan Tikam Batu, akan jumpa Alor Jawi, dlm DUN Pantai Merdeka.

Banner ini terpasang di pagar Masjid Alor Jawi. Tahniah kpd pengurusan masjid. Semoga dapat dicontohi oleh masjid-masjid yg lain.

Paling tidak, kalau terbaca apa yg tertulis, gerun juga nanti nak buat maksiat di Pantai Merdeka, takut itulah hari terakhir. Tak sempat pulak nak bertaubat. Na'uzubillah.................

Jom pi masjid!

8 comments:

naimayob said...

bagus btul AJK masjid....ajak org ramai mengimarah masjid...kalau semua masjid buat mcm tu lagi bagus...ramai anak2 muda datang masjid...

pacheko said...

Salam, Sepatutnya semua masjid kena buat macam ni supaya semua orang sedaq yang mati ni cukup dekat dengan kita... zaman sekarang ni bukan setakat org muda tapi orang tua2 pun tak masjid jugak.

naimayob said...

yg tua2 tu ketegaq...syg rumah terlebih sgt...mau ikat usung mai kat masjid...

Love Islam said...

Setuju!

pacheko said...

Ketegaq satu hal, KARAT KIANG satu hal pasai....

Laman Koleksi Hidayah (LKH) said...

ajal bila-bila masa
moga kita tergolong dalam mereka yang mendapat rahmatNYA..amin..

momo said...

menarik, kat blog kedahlanie ada satu lagi yang cun:

http://kedahlanie.blogspot.com/2009/12/kedah-apa-perasaan-anda-bila-baca-notis.html

PRO ISLAM said...

Yang tua2 pasti dapat baca, pasai depa bawa kereta pelan-pelan. Tapi yang muda tak dan baca, depa pecut motor laju sangat, pasai depa tak ingat nak mati.