Tuesday, November 10, 2009

5 yg dipandang sebelah mata


Salam.

Waktu dan ketika yg ramai kita melalaikannya:

1. Keutamaan panggilan azan

2. Saf awal

3. Bersegera menuju ke masjid

4. Keutamaan sepertiga malam yg awal

5. Subuh

Kita memang lalai.

Disibukkan oleh urusan dunia yg tak pernah-pernah habis.

Apa pun, Vespa di atas tetap berwarna hijau putih!

6 comments:

Yusof Ahmad said...

ust bila nak naik vespa, too cool

PRO ISLAM said...

Kalu ustaz naik vespa pakai serban mesti duduk senget sebelah pasai nak balance dengan enjin

pacheko said...

Vespa bukan sebarang vespa. Vespa Haji Samad tu...

Love Islam said...

Teringin jugak, takut digelak anak murid je.......

krmy said...

Salam...
Kalau ustz nk pegi kuliah kat area rumah ok la naik vespa pak samad, kalo nk gi ijtima' kat surau al-ikhlasiah kat manjoi, ipoh, maunye vibrate sluruh badan bile dah sampai...hehehe. Gurau je ustaz.

Love Islam said...

Gugur habis segala lemak-lemak di badan.....