Thursday, July 16, 2009

Mulakan dgn nama ALLAH








Salam.

Mulakan setiap pekerjaan dgn menyebut nama ALLAH SWT. InsyaALLAH, selamat.

8 comments:

B said...

Ngerinya.... bukan diM'sia ni?

Ainur68 said...

Eeeee....tak yah tunjuk gambar ni boleh tak? tak sanggup nak tengok lah...

Love Islam said...

Maaf buat ainur68.

wansaidin said...

biasa ja ustaz...mcm mana blh jumpa blog ana nie..hehe..tangan ni kalau kisar buat ais kacang pon sodap nie...hehe baru la sampai menjilat jari....(jari tangan)...hehe

momo said...

ustaz ni kadang-kadang brutal gak. geng bangla ni, depa selalu buat kerja main-main. mesin kilang jgn la ambil mudah, macam insiden kat kilang proton dulu, kikis isi pakai scrapper la jawabnya...

Rijalluddin said...

tu la..di mana kejadian ni berlaku ye??teruk jugak tu..mesti terseiksa si mangsa ni..klu stkt smpi pgelangan tangan je xpe la jugak..ni sampai ke siku tu..ni baru siksa dunia Allah nk tunjukkan...macam mana lah siksa di akhirat kelak ye???wal iya zubillah...

Syeikh Yusoff Haji Ahmad said...

fa'tabiru ya ulil abshar....

Syeikh Yusoff Haji Ahmad said...

fa'tabiru ya ulil abshar....