Saturday, February 14, 2009

Relax sat!

Apam balik yg dibeli di Pekan Merbok-RM1.50. Tepung naik!


Dekat nak maghrib di Pantai Tg Dawai, Kedah.

Sebelum sampai ke Masjid Tg Dawai untuk kuliah maghrib ku, aku membelok sebentar ke tepi laut untuk merenung alam ciptaan ALLAH yg indah ini.

Dgn berbekalkan apam balik yg aku beli di pekan kecil Merbok, aku merenung ke laut, melepaskan sedikit keletihan dari diri ini, terutamanya keletihan otak dgn berbagai2 peristiwa lompat-melompat yg berlaku dalam politik msia mutakhir ini.

Demokrasi yg dicabul, rampasan kuasa yg terancang, ugut-mengugut, berlindung di balik `tabir kuning', istilah derhaka yg diputarbelitkan, semuanya memeningkan kepala.

Apa pun, aku berjaya menghabiskan apam balik yg dibeli, kerana memang aku lapar sungguh kerana lunch tadi tak berapa ada selera.

Terkenang 2 bukit yg mahu dipertahankan!

Selamat berjuang!
Lepas ni tak da lagi katak, InsyaAllah.

No comments: